Pages

Opeth - The Leper Affinity


Opeth - The Leper Affinity 異端共鳴

We entered Winter once again
再次進入寒冬
Naked,freezing from my breath
衣不蔽體,奄奄一息
Neath the lid all limbs tucked away
棺材下蜷縮著四肢
This coffin is your abode from now and onwards
這墳墓就是你餘生的歸宿


Your body is mine to avail
你的身體為我所支配
Such a tragic sight your are
多麼無助悲傷的慘劇
Slave under my creed
我的信條奴役著你
Spurring me with those tears
你的眼淚讓我興奮不已


I am beyond death
我超越生死
Midst a dreaming affinity
多麼夢幻的境地
Saving strength now,faint whispers
別再枉費心機,昏厥前的低語
Come erotic communion in its splendour
享受這華麗的淫慾


Fever mirrored ghosts
狂熱的幽靈鬼魂
Night time consolation,cross the line
令人欣慰的夜晚,穿過地平線
Draw murder into art
描繪這藝術般的謀殺
Sleep inside through days
日復一日不能自拔


In the wake of this relief
當你慢慢醒來
Shivering,longing for more
顫抖著,渴望更多的解脫
Insanity at it's peak
這終極的瘋癲
Love me to my death
至死不渝的愛著我


Lost are days of Spring
迷失如同溫暖的春天
You sighed and let me in
你嘆息著接受了這一切
Keep the beast inside
深藏的野心
Shackled within my hide
被束縛在我的密所中
Screaming out too late
掙扎呼喊已經太遲
Losing to my hate
你無法戰勝我的仇恨
Grew together with your skin
孤獨的漸漸老去
And paced the trails of sin
畫出這罪惡的軌跡


Your gaze covered with virgin snow
你凝視著純潔的雪
Rigid features
僵硬的面容
It's the shallow deeds who is to blame
連篇的謊言才是罪魁禍首
Deafening shrieks pierced the night
震耳欲聾的呼喊刺破這死寂的夜晚


A step from oblivion
走出被遺忘的廢墟
Moving into the dim lights
步入昏暗的燈光裡
Hiding within a reverie
深陷於沉思中
It was worth it for the wait alone
獨自等待並非毫無意義


Your body is mine to avail
你的身體為我所支配
Such a tragic sight your are
多麼無助悲傷的慘劇
Slave under my creed
我的信條奴役著你
Spurring me with those tears
你的眼淚讓我興奮不已

Hexogen

Copyright © 2016 All Rights Reserved 本網站圖文資料未經授權請勿使用

沒有留言:

張貼留言